Vem är jag?

Idag redovisade vi Uppgift 1 i den kursen jag läser nu (Multimedial presentationsdesign), som var att göra en presentation av sig själv på valfritt sätt. Jag ville inte göra en vanlig powerpoint och valde därför att visa några saker som jag har min väska och plånbok. Tror det gav en ganska bra bild av mig som person. Det var framförallt roligt att se vad alla andra kurskompisar hade hittat på; fyndiga powerpointar, en rolig film och så Kattisen med sin stora röda resväska! Kattisen har för övrigt kommit mig ännu närmare. Hon har blivit singel och flyttat in i en precis likadan lägenhet som mig, i huset brevid. Förvirring uppstår ibland då jag inte riktigt vet om jag är hemma eller hos henne. Det är mysigt att ha henne nära i alla fall.

Oj! Nu kom Älsklingen online! Måste gå.

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej!
Trodde ja skulle se dig på msn ikväll..men verkar inte så. Kommer logga ut snart för ska fixa lite grejer å se på Top model!
Tänkte ju visa dig några hörlurar men kanske kan göra de imorn. Jag har skrivit presentkort på sportaffär på min önskelista, kan du säga till mami att det ska vara på stadium isånnfall. Och att jag önskar mig en till såndär insats med två lådor till min hylla. Helst en röd,annars en vit. Pussen!

Postat av: kattis

Ja det blir lite virrigt ibland... Men mysigt värre. Kärlek!

2007-12-15 @ 23:45:49
URL: http://knatzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback