Njuter av jullovet

Jaha, det var den julen... Hade en mysig julafton tillsammans med familjen Persson. Såg Kalle som vanligt (ok, erkänner att det börjar bli lite segt), åt av mamma Karins goda julmat och gottebord tills magen stod rakt ut, försökte förstå mig på det här med att dricka snaps och fick (för) många och bra julklappar. 

I veckan har jag och Älsklingen mest tagit det lugnt. Var på bio och såg Saw IV, nog för att jag gillar lite hemska och skräckinjagade filmer men den här var mest äcklig. Tur att jag kunde gömma mig bakom min stora jacka de första fem minuterna av filmen. Igår var vi på stan och försökte fynda på mellandagsrean. Men det var svårt att ta sig fram bland allt folk och köerna till provrummen och kassorna var inte roliga. Några småfynd gjorde jag i alla fall.

Just nu sitter jag och väntar på min skjuts hem till Tällberg. Har sån tur att jag får åka med Emma och Johan som mycket passande ska bege sig hemåt idag. Hemma väntar familjen och en hel hög med julklappar! I helgen ska jag jobba på caféet tillsammans med mamma och syster. Ska bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: sanna

Är jättemysigt att du är hemma!!! Puss Puss!

Postat av: sanna

I miss you darling!

2008-01-07 @ 21:27:26
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback