Dan före...

...doppare dan. Tänk vad spännande det var när man var liten. Nåja..lite spännande är det som stor också! Idag har jag och Älsklingen varit på promenad (ja, nu är han hemma och vi är i Kalmar!). Vi hamnade tillslut på Ikea där vi drack kaffe. Ikväll ska vi klä granen och imorn får jag äta julskinka. Har längtat efter den där skinksmörgåsen med senap sen förra julen. Nu ska jag se några avsnitt av julkalendern så jag hinner ikapp inför sista avsnittet imorn.

GOD JUL till alla mina kära och nära!

image123
Joel, den sötaste tomtenissen jag känner!

Kommentarer
Postat av: sanna

Så du följer julkalendern, bra jobbat!!! Jag med!! Måste komma ihåg å se sista. Idag har jag vart på gyllen hornet å simmat, sen så va jag å mami i leksand. När vi kom hem kokade vi knäck å så har jag gjort mozartkulor, jättefina å goda!! Om du är riktigt snäll kanske jag kan spara en till dig.
God jul på dej!!! Rings imorn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback