Kär och galen!

Det blev trots allt en kräftskiva i sommar tillslut. I Lördags samlade vi ihop tjejerna hemma hos Ellan och mumsade kräftor som aldrig förr. Oj vad mycket kräftor vi hade! Sen satt vi på altanen och pratade vad-gör-du-nu-för-tiden-prat och lite senare blev det dans i vardagsrummet. Kvällen avlutades på Lucky. Nu dröjer det väl innan jag får träffa godingarna igen....

Men just nu har jag ju en annan goding här! Älsklingen kom igår och jag är lycklig! Mysigt att bo i stugan med honom. Just nu är vi hemma hos mamma och pappa och säger hej. Snart ska vi till Insjön och fynda på outlet och i morgon ska vi leka på Sommarland.

Bara en vecka kvar av sommarlovet nu....


Kommentarer
Postat av: Anita

tack för i lördags babe!! Det var superduper najs!! puss på dej

Postat av: kattis

Du. Nu är jag less på att passa dina blommor. Dags att komma hem! Nej... Njut nu av veckan med Älsklingen och solen och stugan och mammapappasystermormor.

2007-08-15 @ 01:49:31
URL: http://knatzo.blogg.se
Postat av: sanna

Tack för tacosen!!! Smaskigt! Tråkigt att du åker tillbaka till Västerås imorn=(....puss

2007-08-16 @ 23:09:36
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback