Jag är drabbad av Västeråsförkylningen

Sitter i bilioteket och snörvlar och hostar. Orkar inte med att vara förkyld nu när så mycket ska fixas. Verkar som att Västerås tycker om att ge mig förkylningar, eller så är det Kattisen prat om träning som gör mig förkyld. Troligtvis beror det på Martins 25-års fest i Lördags. God mat, dricka och trevliga människor gör att tiden försvinner, klockan blir natt, luften blir kall och jag blir förkyld.

Upprop idag alltså. Ny termin, ny kurs och nya tag. Eller? Kursen verkar intressant i alla fall och jag hoppas att jag snart ska få lite energi som får igång mig. Vi måste börja flyttpacka också. Flyttar till min loftlägenhet nästa fredag. Sen är det snart dags för Älsklingen att ge sig av till Spanien. Är nervös för hans skull.

Kommentarer
Postat av: sanna

Snart kommer jag!!!JIPPI! pussen å kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback