En stressad Sara är inte att leka med

Just nu är jag en stressad människa. Skolan ska skötas. Kåranen artiklar ska skrivas. Och vi ska flytta på fredag. Mest stressad är jag över flytten. Känns som om vi ligger lite efter med packningen. Men det är ju enligt mig. Älsklingen är kolugn. Och det gör mig bara mer stressad.

Helgen var i alla fall mysig. (Då hade jag inte hunnit bli stressad än.) Syster var här och vi besökte Ikea, gick på stan och såg filmen Under och älskad av alla på bio. Syster ska också flytta. Till Uddevalla. Så dit måste jag åka på besök snart.

Snart ska jag och Älsklingen in till stan och käka nåt gott. Vi behöver lite ensam tid tillsammans, plus att det är så rörigt här hemma. Emma har bott här några dagar i väntan på sin lägenhet. Det går hur bra som helst men saknar mitt gos med Älsklingen.

Kommentarer
Postat av: sanna

Du kommer att hinna med och fixa allt!!! Du är ju världens bästa syster å då klarar man allt! Slår en pling innan jag flyttar. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback