Hinner inte

Jag hinner tydligen inte med att blogga. Har varit så mycket med IDP-tidningen och skolan. Hade i alla fall en underbart skön påsk med en hel vecka i Idre. Åkte slalom, solade och drack Corona!

I helgen hade vi Älsklingens mamma på besök. Vi gjorde en utflykt till Stockholm och gick bland annat på Astrid Lindgren-utställningen på Kulturhuset. Det var intressant och jag fick lite av en Astrid Lindgren-frossa. Vill se alla hennes filmer nån dag och bara minnas hur det var att vara barn.

Just nu är det bildspelsmakeri och grupparbete som gäller och förmodligen ett nytt litet jobb på G. Inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: sanna

Ja jag tycker faktiskt oxå att det har blivit lite klent med bloggande på den här sidan på sistone....

Puss på dej!

Postat av: TEss

Jag tror att jag vet vad det är;) Kul att du ska vara med i år igen! Har du sett IDP-tidningen.. den kom idag. Lite trycksvärta på men fin annars. Bra texter!

2007-04-26 @ 17:02:46
URL: http://www.prettytess.blogg.se
Postat av: hhannahh

oki, va synd!
ha det så bra i daalarna:)

2007-04-26 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback