Ont

Försöker skriva på min artikel till Kåranen men det tar liksom stopp hela tiden. Måste försöka fylla sidan med lika många tecken som jag precis fyllt den med. Deadline i morn egentligen, men snälla chefredaktören har gett mig lite dispens. Tack!

Har en fruktansvärd spänningsvärk i nacke och axlarna. Mamma säger att jag har fått hennes axlar och rygg. Tyvärr. Försöker slappna av men det går inte. Massage, någon? Funderar på att boka in en riktig massage om ekonimin tillåter. Behöver en rejäl omgång. Ett varmt bad skulle inte heller sitta fel. Ett badkar, någon?

Oj. Klockan är mycket. Måste sova. (En ny säng skulle inte heller sitta fel.)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Du ska få massage av mig ikväll, gumman. Badkar har vi om du vill låna. Finns en säng på Jysk för 6000:- den är underskön.

Postat av: lillsyrran

Hej hej!! Fått nån massage än?? Har oxå ont i ryggen. Snart syns vi!!! Måste gå till bussen nu. Bajs Bajs!!! Miss you!!!!

2006-09-05 @ 15:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback