Paket

Alldeles nyss damp det ner två små paket innanför dörren. Det ena innehöll en ny bläckpatron och fotopapper. Okej, kanske inte världens roligaste paket. Det andra innehöll bodylotion, bodyscrub, lipliner, läppglans och ett armband. Jag är med i nån sån där klubb med skönhetsprodukter (en telefonförsäljare lyckades övertala mig). Det paketet kändes roligare för jag hade totalt glömt bort att jag skulle få det. Och så innehöll det ganska välbehövliga produkter enligt mig. Förutom den där liplinern då. Jag passar fruktansvärt dåligt i läppstift så en lipliner lär ju inte göra saken bättre. Hur som helst så är det väldigt roligt att få paket, speciellt när det inte är väntat.

Ikväll blir det myskväll med Kattisen och Jennie. Vi ska laga mat och bara myyyyysa. Hoppas att vi ska titta på Idol också. Har ägnat de senaste dagarna till att skriva, skriva, skriva.... Inte hunnit med så mycket qualitytime med tjejerna så det kan behövas.

Nu ska jag ta mig till Friskis för ett skönt yogapass innan jag och Älsklingen ska äta lunch på stan och kolla på nya glasögon åt honom. Har försökt tjata lite diskret (hur man nu gör det) om att det verkligen är dags för nya glasögon och han håller faktiskt med. Nog för att det verkar vara jag som är mest drivande.

Förresten, mitt hår fick sig en omgång av toning igår. Mörkbrunhårig blev jag! Lite läskigt varje gång jag tittar mig i spegeln, men jag älskar känslan av nyfärgat hår. Synd att den känslan försvinner så snabbt bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback