Fri för en stund

Tog det tidiga tåget i morse för att i sista minuten skriva ut och montera min trycksak. Beundrade andras trycksaker, redovisade min egen, fick hyffsad kritik och nu är det över. Nästa kurs börjar på måndag. Vet ni vad det innebär? Jag är fri från skola i en hel vecka! Underbart skönt. Men har en hel del att göra när det gäller katalogjobbet, så sysslolös blir jag inte ändå må ni tro.

I helgen var mammsen på besök. Vi shoppade, åt delikat pasta och försökte besegra Olof i TP. Det var mysigt att ha henne här och hon lyckades skingra mina tankar kring skolan för en stund. Har varit så intensivt nu den sista veckan så jag inte riktigt har hunnit med mig själv.

Nu ska jag snart bege mig in i Prison Breaks spännande värld och dreggla lite över Scofields vackra nuna.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Din tårtbroschyr var jättefin! Härligt att det är över, vi borde fira med något snart.

2006-10-23 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback