Volvo och vovve

Besökte hemmet i Dalarna i helgen. Firade pappsens och syrrans födelesedagar, spelade bowling, var på invigning av en frisörsalong, fikade med vänner och provade tjocka vinterjackor.

Kom tillbaka hit till Västerås men en Volvo och en vovve, villan gick inte att ta med. Mammsen och pappsen ska njuta av Brasilien i två veckor, och jag av bilen och Wilma (vovven). Hon är en söt, liten och framförallt sällskapssjuk dvärgsnaucher. När jag duschar ligger hon på badrumsmattan, när jag sover ligger vi skeden och när jag sitter här vi datorn vill hon helst sitta i knät men just nu går det bra med stolen brevid. Får se om jag får någon tid över till Älsklingen.

Imorn kommer Ida hit! Vi ska digga till SNOOK på Kåren. Ibland måste man offra en föreläsning för att ha lite kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback