Sakta, sakta...

Trodde att min blogg skulle uppdateras ofta nu när jag köpt mig en egen dator. Men tiden räcker inte till. Fetingboken på engelska tar upp i stort sett all min tid. Sakta, sakta tar jag mig igenom sida för sida... Börjar få panik inför tentan som är om redan två veckor.

Vår nya soffa har kommit! Den står här och vräker sig mitt i rummet. Äntligen kan jag och Älsklingen ligga tillsammans i soffan utan att någon av oss behöver ligga med halva kroppen utanför. Den gigantiska bäddpallen som Älsklingen ville ha till soffan är verkligen gigantisk. Fungerar bra som extra sittplatser plus att den går att fälla ut till en säng, men den är något svårplacerad i vår lilla lägenhet. Wilma tycks beundra den i alla fall då det har blivit hennes nya plats. Bara en vecka kvar av hundvaktandet nu. Usch vad jag kommer att sakna Wilma. Hon har ju blivit som en del av oss här i Västerås. Tror att hon kommer bli saknad av fler än mig och Älsklingen. Det bästa med att ha Wilma här är att Älsklingen inser hur charmiga schnauzrar verkligen är. Han sa till och med i går att han skulle kunna tänka sig att ha en schnauzer i framtiden! Tack Wilma!




Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Nej ingen är ju charmigare än Wilma!! Vill ha henne här hos mig=(¨
Bara två veckor tills du komme hit....längtar!!
puss

2006-11-18 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback