Njuter

Den oroliga känslan i kroppen är borta. Jag kan slappna av och bara njuta av helgen. Tentan gick hur bra som helst. Blev ett VG till och med! Eftersom vi hade råpluggat på den gamla tentan och den här inte skillde sig speciellt mycket från den, var det ganska simpelt att hitta de rätta svaren.

Helgen ska avnjutas i Hudiksvall hos lillasyster. Första gången jag hälsar på henne där uppe, så det ska bli spännade. Jag ska göra ett besök på hennes skola, vi ska gå på stan, kolla på Idol-finalen (på hennes nya platt-tv!), roa oss på Statt och ha första adventsmys.

Just nu försöker jag få tiden att gå här på Centralen i Stockholm. Bussen till Norrland går om ca en timme. Tror jag ska köpa mig något att äta och kanske någon liten present till syster! Men först ska jag göra slut på mina Internet-minuter. 29 minuter kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback