Bäbisen är borta

Min bäbis har åkt hem :0(. Saknar redan vårt mys i soffan. Vill bli stor nu! Så att jag kan köpa ett hus och en hund. Och en bil. För visst har det varit skönt med en bil i tre veckor. Man blir lite lat men vad gör det när man kan åka och storhandla. Vi storhandlade för mycket pengar på Ica igår. Känns bra att ha skåpen fulla med mat.

Mamma och pappa hade beställt hämtning från Arlanda. Vi hämtade dem halv fyra i natt. Bruna och fina och frälsta i Brasiliens Natal. Undrar när jag ska få ut och resa nästa gång. Vill uppleva den där pirrande känslan att landa på ett nytt ställe i ett spännande land. Hoppas det inte dröjer allt för länge.

Klockan är snart två och jag har precis ätit frukost. Känner hur paniken över att jag måste plugga börjar växa i min kropp. Vill inte. Orkar inte. Istället har jag börjat tvätta. Det jobbiga är att jag måste plugga hela helgen. Vill ju klara den där förbannade tentan. Drömde till och med om den i natt. (Jag som aldrig kommer ihåg vad jag drömmer.) Jag klarade den! Hoppas det är ett gott tecken. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback