Självirritation

Usch, ibland blir jag bara så irriterad på mig själv. Som nu. Har fastnat framför datorn. Surfar fram och tillbaka mellan en massa, egentligen helt för tillfället oväsentliga, sidor. Möbler, lägenheter, bloggar, Lunarstorm (för fjortisar jag vet, men har alla mina kompisar samlade där) blocket, tradera, msn osv. Så här kan jag hålla på hur länge som helst, även fast jag tittar på klockan och ser att tiden rinner iväg och jag borde sätta igång med lite andra saker. Är väl ett tecken på att jag egentligen inte vill göra de där andra sakerna. Har i alla fall fått lite responsarbete avklarat mellan mitt surfande. Det var svårt den här gången. Ska köra till en affär nu och köpa lite picknickmat till morgondagens klassmys. Var väl i och för sig si så där en kvart sen jag tänkte jag skulle göra det nu. Men som sagt datorn håller mig fastkedjad.

Minnesstunden för Björn var fin med Lasse Franks tal. "Den blomstertid nu kommer" kändes skolavslutning, men de ville att det skulle kännas positivt eftersom Björn var en så himla positiv människa. Jag har i och för sig alltid tyckt att den där skolavslutningssången känns sorglig, jag tror det är något med melodin. Därför kändes den extra sorligt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback