Poker

I går blev det myskväll med TACOS! Grymt smaskigt! Konstigt att det kan vara lika gott varje gång. Sen efter lite melodifestivalstittande skulle Älsklingen lära mig att spela poker. Eller, jag visste redan hur man gör men jag kan ju inte påstå att jag är särskilt bra. Jag hann bli både irriterad och  frustrerad, kaxig och glad under spelets gång, som höll på i flera timmar. Varje gång jag hängde löst och sattsade mina sista marker vann jag och höll mig på så sätt kvar i spelet. Med lite tur (och förhoppningsvis en gnutta skicklighet) vann jag över Älsklingen! Haha.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Segerns sötma är bättre än allt smågodis i världen ... åtminstone om det är över sin bättre (?) hälft man vinner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback