Katastrof

Har nu varit hemma hos mamma, pappa och Wilma sen i fredags. Skulle egentligen åka hem till Västerås igår direkt efter jobbet men det verkade väldigt jobbigt så jag är kvar. Tar tåget hem i morgon i stället. Passar på att njuta några dagar extra av den härliga dalaluften.


I lördags, efter att jag hade jobbat elva och en halv timme, åkte jag till Åsa. Vi käkade, snackade skit och kollade på melodifestivalen. Mysigt! Sen drällde det in ett antal personer till och det mysiga övergick till förfest. Eftersom jag körde fick det bli en nykter förfest för mig. Var ganska trevligt ändå. Men sen när vi hade tagit oss in på Lucky House tog det trevliga slut. Tror att det var första gången jag satte min fot på det där dassiga utestället totalt spiknykter. Katastrof säger jag bara! Kändes som att jag var en bland de äldsta som var där. Visst, kul att träffa på en del folk som man känner, men det var allt. Tog bilen och körde hem när klockan var tolv. Ska jag någon gång besöka Lyckliga Huset igen ska jag ha svept en hel del alkohol innan. Tragiskt att konstatera, men så är det bara.



Kommentarer
Postat av: lillasyrran

Vilken söt avbildning av dig....den som är med i koranen alltså. Har inte sett den för än nu. Gå nykter på lyckliga huset...vad tänkte du med?? Puss

2006-03-20 @ 13:22:29
Postat av: lillasyrran

MSn ikväll vore trevligt!!Om du har tid å lust kom dit!!puss

2006-03-22 @ 17:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback