Illustrerad Jag

Runt elvatiden i dag hör jag hur brevbäraren rasslar med posten ute vid våra brevlådor. Då slår det mig att det är i dag det nya numret av Kåranen kommer. Det nya numret där jag som ny Kåranenredaktionsmedlem är med! Inte för att jag har bidragit med så mycket till just det här numret, men jag har i alla fall fått en egen illustration bland de andra på redaktionssidan. Stolt. Känns extra kul och spännande att läsa tidningen nu.

 
Ser ni att det är jag?!

Min förkylning börjar avta. Känns så i alla fall, men jag ska väl inte säga för mycket. Undrar hur mycket toalettpapper vi har använt under de här förkylda dagarna. Alltså toalettpapper som i det här fallet har fungerat som snytpapper. Flera rullar tror jag. Hoppas att jag har snutit ut allt elakt och äckligt snor nu så jag kan sova gott och känna vad maten smakar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback