Back at Friskis!

Det var längesen jag var där nu. Men i dag tog jag tag i mig själv och pallrade mig iväg med jympadojjorna och vattenflaskan på ryggen. Skyller min frånvaro på en förkylning som jag förmodligen förlängde en hel del själv på grund av ren lathet. Ni vet väl att man inte ska träna med en förkylning i kroppen! Jag gick på mittfavoritpass KI. Körde stenhårt - svetten sprutade och hjärtat pickade fartfyllt på. Det känns grymt skönt nu efteråt, både psykiskt och fysiskt. Fast det fysiska kommer antagligen att utmynna i en rejäl träningsvärk i morgon. Inte lika skönt.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sitter just och försöker peppa mig själv att sätta mig på cykeln och trampa iväg till ett friskispass ... kanske ska inspireras av dig?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback