Vilse i kylan

I går blev det fest och jag fick skaka rumpan! Nöjd.

Det började med lite förfest här innan vi tog oss in till stan och Konrad. Diggar det stället! Vi rockade till och med loss i schlagerrummet i går! Yeah!

Blev lite efterfest också! Jag och Sandra var inte hemma förrän halv sex. Hade vi inte gått vilse hade vi kanske varit hemma lite tidigare. Ja, vi gick faktiskt vilse! Vet inte riktigt hur det gick till men helt plötsligt befann vi oss på ett stort jäkla industriområde. För att komma vidare fick vi lov att gå runt hela skiten. Det blev nästan läge att ringa en taxi. Men tillslut började jag känna igen mig och vi hamnade på rätt väg. Stelfrusna, utmattade och lite lagom fulla kröp vi ner under täckena och somnade på momangen.

I dag har jag bara degat framför teven hela dagen, förutom när jag följde Sandra till bussen! Tog en sväng förbi Lassarettet samtidigt och köpte en sallad, innan jag återvände till soffan. Skönt att vara själv när man är bakis! Olof åkte till Åre i går, så det blir tomt några dagar nu.

Syrran ringde precis! Skoj när hon ringer! Miss you babe!

Nu ska jag försöka hitta på något att äta. Blev inte så mätt av den där salladen.


Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: lillasyrran

Hur är de med lokalsinnet va???....kanske var lite för mycket dricka som ställde till de!!!De va ju tur att ni kom hem iaf...så att jag fick prata lite med dig idag;)
Ha de bäst!!!kyss

2006-01-22 @ 20:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback