Telefonterroriserad

Visst är det bra med hemtelefon, men just för tillfället skulle jag kunna slänga ut den i snön så jag slipper alla envisa telefonförsäljare. Det går inte en dag utan att de ringer. Telecom, Svenska Dagbladet, Telia... För bara 10 minuter sedan ringde någon övertrevlig tjej och ville presentera ett nytt sminkmärke. Jag lyssnade inte så uppmärksamt men lät henne få mitt tillstånd till att skicka ett paket med några ögonskuggor och en mascara. Jag får så klart stå för portot, men ett gäng ögonskuggor och en ny mascara för 36,50 kanske kan vara ett bra erbjudande. Eller?!




Kommentarer
Postat av: lillasyrran

Låter som ett bra erbjudande tycker jag.....eller de beror ju på hur bra dem är se. Sig mig när du vet.....miss you!!!puss

2006-01-23 @ 19:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback