Sugen

Gårdagens inflyttningsfest hos Kattis och Anders var riktig trevlig! Alltid trevligt med fest hemma hos folk tycker jag. Dessutom fick jag med mig Olof, trots att han var lite sliten av allt festande i Åre.

Just nu sitter jag och väntar på att vi ska gå och köpa pizza. Är grymt sugen på något riktigt flottigt. Ett typiskt bakistecken. Egentligen borde jag låta bli pizzan nu när jag har varit så duktig hela veckan och nästan inte ätit en enda godsak. Tränat har jag gjort flera gånger också. Men det kanske är när man har varit duktig som man kan unna sig en fet pizza med gott samvete. Jag tror jag kör på den teorin! Det är ju faktiskt lördag i dag och än har jag inte ätit en enda liten lördagsgodis. Däremot tryckte jag i mig en hel hög chilinötter i går på festen. Kattis hade köpte en jättepåse som aldrig tog slut. Har haft lite ont i magen i dag, det kanske är nötterna som spökar. Nu har jag bara ont i magen av alla kurrningar som skriker efter pizza. Dags att göra något åt saken.

Kommentarer
Postat av: lillasyrran

Tjena!!!Hoppas pizzan smakade bra i magen!!....va blev de för sort...tzasiki på kanske???;)
Pussilipuss

2006-01-28 @ 20:24:54
Postat av: kattis

du är inte så kass du heller...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback