Reporter?

Gó kväll!

Mitt försök med att få min mixer lagad gick inte så bra. Tog mig upp till Elgiganten i dag, med buss och allt, men de lagar tydligen inte saker som har ett värde under 1000 spänn. Så nu blir nästa steg att lämna in den på "Anders verkstad"! Det vill säga, Kattis händiga karl kanske kan fixa den. Hoppas! =o)

Jag och Kattis kanske ska bli Västeråsreportrar för vår studenttidning Kåranen. Känns spännande, men också lite läskigt. Jag tycker ju att det är skoj att skriva och det vore kul att testa på att vara reporter. Är ju en bra erfarenhet också!

I morn är det dags för en nykurs. Skrivteknik 1. Hoppas att jag ska lära mig ett och annat!

Nu är klockan jättemycket! Dags att sova Sara!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback