Orolig flickvän

Har precis tvingat mig själv att vakna så att inte hela dagen förstörs med sömn. Jag känner mig ganska seg, och ont i kroppen har jag. Träningsvärk! Det har jag ett Puls/Medel-pass att tacka för.

Att jag känner mig så trött kan också bero på att jag blev väckt av min kära pojkvän i natt, som ringde från Åre och gjorde mig orolig. Han hade gått vilse och hittade inte hem till stugan. De hade alltså varit ute och festat på nåt ställe och sen kommit i från varandra. Helt plötsligt sa han att han hade ramlat i en snödriva och tänkte sova där. Idiot! Så kan han ju inte säga till sin oroliga flickvän. Jag fick i alla fall upp han ur snön och tillslut verkade det som han var på rätt väg. Efter en stund ringde han upp och sa att han var hemma i stugan. Jag kunde andas ut och försöka somna om. Men det var inte det lättaste.

I natt kommer min älskling hem i alla fall så jag slipper oroa mig för hans nattliga äventyr. Känns som att han har varit borta hur länge som helst.


Nu ska jag nog försöka få tag på en klipptid!


Kommentarer
Postat av: sanna

Alltid ska han da stalla till med nanting nar han ar till fjallen...lilla loff loff!! Tur att han hitta hem iaf!

puss puss

2006-01-26 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback