Njuter av ledigheten

Så skönt att få sova ut på morgonen för en gång skull!

Duggan är avklarad och jag ska riktigt njuta av de här fria dagarna innan nästa kurs börjar. Duggan var mycket mer omfattande än vad jag väntat mig men tycker det gick bra ändå.

I morgon blir det lite party! Ska ha förfest här och sen blir det utgång någonstans! Så jag hoppas att mitt sug efter att skaka rumpan ska mättas en aning! Hehe!

Olof drar till Åre med sin klass i morn. Är lite avis. Åres skidbackar skulle man ju inte tacka nej till. Synd att han drar i väg nu när jag är ledig några dagar.Dålig tajming helt enkelt!

Nu ska jag fortsätta njuta :o)


Kommentarer
Postat av: lillasyrran

Nu kommer ditt första inlägg!!!Jag blev först med å skriva=)=)!!!
Saknar dig jätte mycket!!!
Pussilipusspuss!

2006-01-22 @ 20:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback