Nedstämd

Sitter här och känner mig allmänt nedstämd.

Dels beror det på att jag tidigare i dag tappade min nya fina mixer i golvet. Den fungerar inte längre. Faaan, ibland blir jag så less på mig själv! Dessutom hittar jag inte kvittot heller. Ringde i alla fall till Elgiganten och ljög lite fint. Jag ska lämna in den på reparationsavdelningen och se vad dem kan göra. Tveksamt om den går att laga, den föll trots allt med en rejäl smäll i golvet.

Det beror också på att jag knappt har sett min pojkvän den här veckan. När jag kommer hem är han inte hemma, och när han kommer hem har jag gått och lagt mig. Visst, de har ett arbete som ska lämnas in på fredag, men varför inte gå upp i tid på morgonen, sätta sig med arbetet och jobba effektivt i några timmar, för att sedan kunna ägna resten av dagen till något annat. Umgås några timmar med sin flickvän till exempel. Men jag antar att killar inte tänker så. Vi hade det så himla mysigt hemma i Dalarna några dagar innan vi åkte hit. Men det är som att allt förändras när vi kommer hit.

I helgen ska vi i alla fall hem igen. Ska vara med på Frick´s personalfest. Roligt att han vill följa med på det i alla fall.

Ska väl gå och lägga mig nu. Ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback