Blonda bimbotjejer

Sönderblonderad, extrema silikonrattar och konstigt stora läppar, är det vad vi vill titta på? Efter gårdagens preimär av Big Brother verkar det så.  En efter en klev de in - de blonda bimbotjejerna. De säger i sina presentationer att de inte vill att folk ska tro att de är några blåsta bimbotyper, men hur lätt är det? En av blondinerna, som tydligen inte investerat i sillisar än, klämmer ur sig att det första hon skulle köpa för pengarna, om hon vinner, är nya bröst. I dag på Aftonbladet kan man läsa att det har slagits ett nytt rekord i huset. Det började guppas under ett täcke endast efter sex timmar i huset. Mitt fördomsfulla jag, tänker så klart att de är en av blondinerna. Men så fel jag hade! Det var den enda brunetten av dem alla, som inte kunde hålla händerna på täcket. Där ser man.

(Påstår inte att jag inte gillar blondiner. Men i detta fall är det är skillnad på blondiner och blondiner.)


Kommentarer
Postat av: lillasyrran

Nu tycker jag inte att vi ska dra alla blondiner över en kant va.....för nu råkar ju faktiskt din söta lilla syster vara blond.
Puss puss

2006-01-30 @ 20:59:24
Postat av: Lotten Bergman

Jag är visserligen blond, men det går ju på ett ut eftersom jag har så små bröst.

Postat av: bagarberta

Och förodligen är du Lotten inte en sån blondin som skulle spendera vinstpengar på ett par sillisar.

2006-02-01 @ 22:39:04
URL: http://bagarberta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback