Sexig intervju

Västeråsreportrarnas första uppdrag är avklarat! Vi hade bestämt oss för att göra ett litet reportage om Lustkällan (sexbutiken här i Västerås), så i dag var vi där för att göra en intervju med ägaren. Det kändes lite obehagligt att gå ner i den avsides belägna källarlokalen, men den känslan försvann snabbt när vi väl hade klivit innanför dörren. Det var nog den trevliga och öppna ägaren som gjorde att man verkligen kände sig välkommen och avslappnad, trots att man omringades av alla möjliga slags sexleksaker. Annars kan det ju kännas lite genant och förbjudet att gå in i en sån där butik. Jag menar det är ju inte samma sak att gå till en sexbutik och köpa en vibrerande dildo, som att gå till Ica för att köpa mjölk. Jag tycker i alla fall att det senare är en aning jobbigt och är nog en sån typ som hellre surfar lite på Internet, för att några dagar senare få hem ett diskret paket i brevlådan. Men efter dagens intervju så skulle jag nog kunna tänka mig att gå dit och köpa något spännande. Faktum är att jag redan har något spännande att testa...;o)Ägaren gav mig en liten sak!


Kommentarer
Postat av: lillasyrran

Vad fick du för present??....nyfiken*=)

2006-02-03 @ 17:26:09
Postat av: lillasyrran

Vad fick du för present??....nyfiken*=)

2006-02-03 @ 17:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback