Magknip

En helg hos svärföräldrarna fullproppad med mat. Vaknade i morse och hade ett konstigt magknip som fortfarande sitter i. Har en teori om att det beror på all mat, godis, chips och fikabröd jag har stoppat i mig under helgen. Tackar man nej kan det verka oartigt eller så tror dem att man bantar. Banta?! Ja kanske... Känns som att jag kanske måste sätta mig själv på någon kur nu tack vare snälla mamma Karin, som alltid vill bjuda på något gott och som oroar sig för att jag inte äter tillräckligt ordentligt. Och som om det inte vore nog med allt vi fått i oss under helgen fick vi dessutom med oss en mjuk pepparkaka att tugga på under resan. En resa som tar två timmar med flyg + tåg. Det ska tilläggas att hon också proppsade på att vi skulle äta lunch innan vi åkte, när vi då hade ätit frukost en timme tidigare. Jag tackade nej hur oartigt eller bantningbenäget det än kan verka. Älsklingen däremot, sitter och trycker i sig några pannbiffar just nu. Jag försöker bli av med mitt magknip...


Kommentarer
Postat av: lillasyrran

Fortfarande ont i magen???måste träffas på msn snart...saknar ju dig!!!pussen å kramen

2006-02-20 @ 20:42:11
Postat av: lillasyrran

Fortfarande ont i magen???måste träffas på msn snart...saknar ju dig!!!pussen å kramen

2006-02-20 @ 21:00:36
Postat av: lillasyrran

Fortfarande ont i magen???måste träffas på msn snart...saknar ju dig!!!pussen å kramen

2006-02-20 @ 21:05:05
Postat av: lillasyrran

ojdå...kom visst lite många.gick så segt så jag tröck lite för många gånger. oops! puss

2006-02-20 @ 21:06:11
Postat av: lillasyrran

ojdå...kom visst lite många.gick så segt så jag tröck lite för många gånger. oops! puss

2006-02-20 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback