En bra dag!

Det har varit en riktigt bra dag i dag, och än är den inte slut. Väckte Älsklingen vid halv elva och han steg förvånantsvärt upp utan att gnälla. Jag hade gjort frukost, som vi i lugn och ro avnjöt tillsammans. Det är inte ofta vi äter frukost tillsammans ska ni veta. Det var meningen att vi skulle ta en promenad till stan men efter att Älsklingen hade stuckit ut huvudet för att kolla temperaturen blev det buss. Jag vet, han är en liten vekling ibland, men jag kan hålla med om att det var kallt ute i dag. Inne i stan började jag genast att prova jeans av alla dess slag. Hade bestämt mig för att i dag skulle jag verkligen anstränga mig för att hitta ett par som kändes bra. Och det ska tilläggas att de även skulle bli godkända av Älsklingen eftersom det var han som skulle betala. Han hade lovat mig ett par jeans sen en lång tid tillbaka, på ett villkor: De skulle vara tajta och han skulle vara med och välja ut dem. Han fick som han ville och jag blev också nöjd! De var lite dyra så jag har en aningen dåligt samvete nu, men det går nog snart över! Han hittade också ett par skitsnygga jeans till sig själv och en riktigt snygg tröja som jag fick honom att prova. "Vilken snygging man är tillsammans med" tänkte jag när han stod där i provrummet med sitt mössruffsiga hår. :o)

Dagens samtalsämne var bland annat hundraser. Om vi någon gång i framtiden ska skaffa en hund, vilket jag vill, så tror jag att det kommer  bli svårt att komma överens. Jag vill ha en liten, söt hund med mjuk päls som kan följa med nästan överallt. Helst av allt vill jag ha en Wilmahund, alltså en dvärgschnauzer. Älsklingen vill ha en större hund, typ en golden retriver eller en schäfer. De är ju nästan läskigt stora! Vi får väl se vem som måste ge med sig...

Syster! Saknar dig väldigt mycket ska du veta! Saknar våra shoppingrundor, trots att jag brukar klaga på ditt oerhörda tempo! Saknar våra pysselstunder och våra promenader med Wilma. Saknar  ditt ass på dansgolvet!
38376-238376-1




Kommentarer
Postat av: lillasyrran

I miss you too darling!!! Snygga bilder du lagt in;)Hörs på msn snart hoppas jag!!! puss

2006-02-05 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback