Dessa härliga ovanor!

Såg att Kattis har utmanat mig. Hjälp! Ska väl ta tag i utmaningen och erkänna några ovanor, fem ska det tydligen vara:


1. Jag är en nagelbitare och har varit det så länge jag kan minnas. Men det är inte mitt fel, utan mina geners fel. Min mamma tuggar också på naglarna (hon är värre än mig) och det har hon morfar att tacka för. Det är värst när jag sitter framför datorn, som nu, och ska försöka skriva någonting. Mitt bloggande är alltså inte bra för mina naglar.

2. Jag har en förmåga att alltid göra någonting samtidigt som jag borstar tänderna. Som att gå på toaletten, packa färdigt min väska med allt jag behöver i skolan eller plocka in ren disk i skåpen. Jag tror väl att jag är effektiv, men frågan är om jag vinner någon tid på det här egentligen.

3. Jag kan inte låta bli att klämma vita finnar som ibland ploppar upp i mitt ansikte.  De måste bara klämmas, för det finns inget mer osmakligt än att gå runt med dessa vita, blänkande bomber. Blä!

4. Jag måste alltid pussa på Älsklingen innan jag går till tåget på morgonen, oavsett hur sen jag än är.

5. Jag är dålig på att kolla på film eftersom jag väldigt lätt somnar. Jag kan däremot sitta och titta på tv-program efter tv-program utan att knappt blinka. Men det här är något jag jobbar på och jag tycker faktiskt att jag har blivit lite bättre på att kolla på film!


Syrran! 
www.spaces.msn.com/sannafk Nu är det din tur att anta utmaningen!


Kommentarer
Postat av: lillasyrran

Har antagit utmaningen!!!=)Både på lunar å space!!!
kiss kiss

2006-02-03 @ 17:45:56
Postat av: lillasyrran

Har antagit utmaningen!!!=)Både på lunar å space!!!
kiss kiss

2006-02-03 @ 17:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback