Blöta hälar

Mina hälar är dyblöta in på bara skinnet, trots mina tjocka raggsockor. Det är sådant där äckligt väder ute, med gigantiska vattenpölar och slask så långt ögat kan nå. Inte bra för mina skor (eller snarare mina fossingar) som läcker in där bak. Därför har jag bestämt mig för att stanna innanför lägenhetens varma och torra väggar resten av dagen. Måste bara ta mig fram och tillbaka från tvättstugan, men det är i alla fall inomhus.

Duggan är avklarad och redan rättad! Han är snabb som en torped den där Björn. Det blev ett VG. Inte så nöjd som jag brukar vara eftersom detta VG inte leder till VG som slutbetyg i kursen. Har tydligen inte lyckats så bra med de andra uppgifterna. Men man kan ju inte vara bra på allt. Glad för Kattisens skull i alla fall, som fick ett lysande resultat och omdöme på sin stilanalys! (Hoppas du inte misstycker att jag skryter lite om dig gumman!)


Kommentarer
Postat av: kattis

skryt du... jag skröt om dig i duggan i en av texterna

Postat av: lillasyrran

Vädret är inte det bästa här heller. Snöade i morse sen blev det regn, snö å regn igen. Så har de hållit på hela dagen=(...Bra att de gick bra på duggan!!!puss

2006-02-23 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback