Barnkalas!

Hipp HURRAAA för här kommer bumbibjörnarna! Studsar fram igenom sagorna......

Jag var på barnkalas i går! Barnkalas med fiskdamm, korv med bröd, marängswiss och lekar. Så där som när man var liten. Det var barnkalas för oss Textdesignare på Kåren. En efter en dök upp klädda som små söta barn. Kattis i en princessklänning, Jennie med Mimmi-hårband och Anna var ju bara så söt med sin tiara och Grynet-tröja. Jag och Lois var lekledare och jag måste säga att "barnen" var väldigt duktiga på att leka. Det verkade som att våra lekar gick hem och att alla hade kul.

I går kom mammsen, pappsen och Wilmisen på en snabbvisit. De ville gratta mig och det kunde jag ju inte protestera mot! Jag fick en sån där skrivare med kopiator och scanner, som jag hade önskat mig. Toppenbra!

Nu sitter jag här och försöker motivera mig själv till att plugga. Går inte så bra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill oxa ga pa barnkalas!!! Ska dra hem till linda pa filmkvall nu!! Hores pa msn snart igen!! Saknar dig som sjutton!!! kyss kyss

2006-02-12 @ 20:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback