22 år

Är det en valig dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är Saras födelsedag! HURRA! HURRA! HURRA!

Ja så är det. Hela 22 år har jag nu blivit. Tycker 22 låter fasansfullt mycket äldre än 21, men ser då ingen skillnad när jag tittar mig i spegeln. Dagen började 20 minuter för tidigt med att min söta mormor ringde och grattade mig. Hon verkade förvånad över att jag inte stigit upp än, kanske inte är så konstigt eftersom hon är en bagare långt in i själen,så tjugo i sju på morgonen är rena rama förmiddagen för henne.  Sen på tågstationen kom Kattis med en Maxi-kasse omgjord till en grattis-på-födelsedagen-Sara-kasse! Hon hade köpt en sån där gosig och skön icke fleecefilt som jag har velat ha så länge, sitter inlindad i den nu. Jag fick även bajscoola,(Kattis bajssyndrom verkar ha övertagit mig också) munformade post-it-lappar och ängelchoklad! Hade inte förväntat mig så mycket. Blev jätteglad! TACK igen min lilla Kattis! Blev även bjuden på lunch av Kattis och Jennie på favvohaket, det var mysigt!



Väl hemma efter en slirig cykelfärd från stationen väntade ännu lite mer gratulationer i form av en jättefin  tulpanbukett från mormor, några grattiskort från nära och kära och Älsklingens present. Han hade skrivit ett jättegulligt kort där jag får välja om jag vill ha en locktång eller OC-boxen. Ska fundera lite...  Fick ett presentkort på Gina också. Superbra! Syrran hade skickat ett presentkort hon med! Så nu ska det shoppas!

Nu måste jag sluta, det vankas mat på restaurang! Grekmat blir det har jag bestämt!

Kommentarer
Postat av: lillasyrran

Grattis igen gumman!!!Fin bild...har du nytt halsband?Saknar dig massor...vill vara med dig, vill partaja med dig, vill mysa med dig!!

puss x 1 miljon!

2006-02-08 @ 20:17:46
Postat av: Jennie

Grekmat, mumma. Sitter här med pasta och tomatsås (tredje dagen i rad nu). Vad avis jag blir, vill också fylla år och gå på restaurang. Njut och grattis igen.

2006-02-08 @ 20:41:04
Postat av: kattis

Usch vad jag känner mig uppskattad idag. Alla säger bajs. Grattis snäckan, hoppas du sitter och myser med älsklingen nu.

Postat av: Karin

Gratttttis!!
Haha, fan det var ju nyss vi var å firade dig på lucky ju.. fast vad var det då?! din 19:årsdag?

Kram / Karin

2006-02-08 @ 21:44:32
URL: http://kexor.blogg.se
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!

2010-12-29 @ 09:45:34
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback