Mätt i magen

Oj vad mätt jag är. Magen har jäst över och jag kommer aldrig orka ta mig upp ur soffan för att lägga mig i sängen. Vi hade julavslutning med Kåranenredaktionen i kväll. Alla hade dragit sitt strå till stacken och gjort mumsig mat i mängder.  Jag och Lois bidrog med lussebullar i annorlunda form. Tyvärr hade vi lite tidsbrist när vi bakade dem vilket gick ut över jäsningsprocessen. Bullarna blev alltså väldans degiga. Kanske de som jäser i magen nu.

I morn har jag bestämt mig för att kosta på mig en sovmorgon. Var så längesen jag tillät mig själv att sova tills jag vaknar. Ingen väcklarklocka imorn alltså. Passar därför på att vara uppe lite längre i kväll. Importerar skivor till datorn, kollar på Sex and the city och gör en lista på alla julklappar som måste köpas i helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback