Julstämning

Då var det snart dags för hemfärd. Hem till mamma, pappa, syster,Wilma och alla släktingar. Hem till julen. Det har inte riktigt infunnit sig någon julstämning i min kropp, trots att jag har slagit in julkappar och lyssnat på julmusik hela morgonen. Hoppas på att julstämningen finns där hemma.

Jag och Älsklingen gjorde ett bra försök att skapa julstämning igår i alla fall. Vi dukade upp ett litet julbord med prinskorvar, köttbullar, sill, potatis, rostbiff, potatissallad, ost, kex, julmust, glögg, mjuk pepparkaka..... Okej, allt som vi åt kanske inte hör hemma på julbordet, men gott var det. Sen hade vi julklappsutdelning! Jag visste redan vad jag skulle få eftersom jag valt ut den själv. Men jag blev glad ändå! Julklappen sitter här på min arm nu i form av en skitsnygg Diesel-klocka! 

Nu måste jag packa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback