Jättenöjd

Vips, så var julafton över. Det är ungefär så det känns. Vi firade hos moster med glögg, Kalle Anka, misslyckad knäck, gubbröra, kalkon, vin och en undebart god moussetårta. Den traditionella julmaten har försvunnit från vårt firande eftersom den inte blir uppäten ändå. 

Fick en hel del julklappar också. Bland annant en trådlös mus till datorn, stora salt och pepparkvarnar, sminkning på Make up Store, presentkort på Stadium och världens sötaste tofflor som syrran gjort till mig. 
Är jättenöjd.

I dag åkte jag, syrran, Carro och hennes kille till Lager 157 som har öppnat i Sågmyra. Det fanns kläder i massor men allt jag fyndade var ett linne. Känns som att man måste köpa nåt när man är på ett sånt där outlet där allt är mycket billigare än i vanligare fall. Skulle kunna tänka mig att åka dit igen och fynda ett par jeans. 

I kväll blir det umgänge med släkten igen. Lutfisk står på menyn och jag tycker det ser läskigt ut. Måste väl prova i alla fall. Ingen traditionell juldags-utgång för min del alltså. Känns lite tråkigt. Är sugen på party men vad gör man när det bara finns ett ställe att gå till som man har vuxit ifrån. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du sminka dig med mig?

2006-12-27 @ 19:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback