Vart tog sommaren vägen?

Festen i Lördags blev verkligen lyckad. Mycket folk och god stämning. Timmarna flög i väg och mitt i natten till tonerna av brasiliansk musik försökte jag mig på att dansa samba på gräsmattan. Men mörkret och vinet gjorde sitt, så min samba slutade snarare i en vinglig foxtrot med en konstigt övertrevlig herre som facinerades av min utbildning och pratade om Grönköpingsbladet tills jag var tvungen att gå på toa. (Självklart för att slippa denne vithårige man)

Kärleken spirar! Äntligen får jag hålla om min älskling. Efter sex veckor på varsitt håll vill man mest ligga och kramas hela dagarna. Men det går ju inte. Har ju ett jobb att sköta också. Sista dagen i dag! På fredag återvänder vi till Västerås för att flytta ur vår lägenhet och in i en annan. Och på måndag börjar allvaret igen. Vet inte om jag är redo för det än. Vart tog sommaren vägen?


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Jag håller med! Var tog sommaren vägen?! Var ska du flytta nu då?

Postat av: Karin

Heej!
Gissa vem som kommer bo i Eskilstuna i 3 månader i höst och ha praktik precis mitt i stan brevid högskolan?!

2006-08-17 @ 21:30:40
URL: http://kexor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback