Tevespel

Först hade jag och Älsklingen festplaner, men sen insåg vi båda två att vi egentligen inte var så sugna på fest, och dessutom är jag ganska trött efter en lång vecka med lektioner varje dag. Det blev kebab från Hemdalsgrillen och en film istället. Filmen var tyvärr inte så bra trots 8,1 på imdb. Men jag somnade inte i alla fall! Sen skulle jag försöka spela tevespel, närmare bestämt James Bond. Det var inte riktigt min grej. Är tydligen ingen bra bilförare i tevespelsvärlden, eller så är det så att Mr Bond är en dålig chaufför.(Jag tror på det!) Älsklingen har övertagit spelandet och sitter nu och muttrar över en bana som han inte klarar. Själv så ska jag bara avsluta det här blogginlägget och sen är det sova sova säng säng säng som gäller! Eller så kanske det blir en stund på soffan tills banan är avklarad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback