Sommarvibbar

Älsklingen har kommit hem och jag känner mig hel igen! Våren har gjort entré där ute och det är fortfarande ljust fast klockan är nio. Jag får härliga vibbar av ljumma sommarkvällar med grillning och öl. Årets första grillning har faktiskt redan inträffat. Hemma hos Kattis på hennes balkong, i fredags. Vi satt dock inomhus och åt vilket inte ger samma känsla, men grymt gott var det i alla fall!

Sitter och filar på en dikt till min kära mormor. Hon fyller 70 i slutet av maj och har bjudit hela tjocka släkten på kryssning till Tallin. Det ska bli jätteroligt! Syrran kommer hem och ska vara med också, så hon och jag tänkte framföra en liten dikt. Nånting måste man ju göra. Hon har alltid gjort så mycket för oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback