Tack för besöket!

Lugnet har lagt sig i lägenheten. Mamma, pappa och Wilma har åkt hem. Tack för besöket!

Det har varit en trevlig, men intensiv helg. Vi julhandlade hela lördagen. Köpte en hel del julklappar och ändå är jag inte helt klar. Måste köpa något mer till min älskling, vet bara inte vad. Såg att han hade köpt flera paket till mig! Nyfiken som jag är!

Jag och mamma sprang runt och letade efter allt som alla önskar sig, medan pappa och Olof verkade ta det mer lugnt på sitt håll. Känns i alla fall skönt att Olof kan umgås med mina föräldrar själv utan att jag är med. Det uppskattar jag! Verkar som att mamma och pappa gillar honom! Och någon som gillar honom skarpt är Wilma. Hon den lilla skiten ska ju gilla mig mest av allt!!

Sitter och spanar på min grabb nu. Han gör korv med bröd till oss. Så söt!

Dock är jag inte så hungrig. Har precis kommit hem från födelesedagsfika hos Kattis. Hon hade gjort en jättegod tårta med maräng och blåbär! MUMS vad god den var! Hon skickade med en bit hem till Olof. Funderar på att lägga beslag på den med!

Nu är korven klar. Ska väl trycka i mig någon i förebyggande syfte!

Återkommer...

Så där, då var man ännu lite mättare!

Nu ska jag glo på teve resten av kvällen. Skönt att bara slappa. Känns jobbigt med skola i morn dock. Men det är sista föreläsningen innan jul. Ska bli grymt nice med lite jullov. Fast måste väl plugga lite ändå.

På tisdag kommer syrran!! Weeeiiiiiii!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback