Syster! Jullov! Julklappar! Juldagsparty!

Nu var det några dagar sen jag skrev sist.....


Syrran har kommit hem, jag har åkt hem till dalarna för lite jullov, julafton har passerat med många fina julklappar och juldagen blev en helkul partykväll!

Jätteskoj att ha syrran hemma!

Skönt att vara hemma hos mamma och pappa och bara ta det lugnt.

Fick en jättefin röd mixer i julklapp! Här ska göras smoothies!

Slut på ris,  öl, snapsvissjungande tjejer, fickplunta och gamla klasspolare skulle kunna beskriva årets juldag på Lucky House. Mycket trevligt med andra ord!


Idag har jag jobbat. Var längesen jag satte min fot bakom kassan sist. Men det gick bra! Behovet av extra pengar är STORT! Speciellt med tanke på all mellandagsrea som det skyltas med överallt. Jag vill shoppa! Jag vill tokshoppa! Behöver kläder av alla dess slag!


Nu ska jag leka lite med syrran!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback