Snökaos

Igår fick jag pussas! Kändes skönt! Men nu dröjer det en vecka tills jag får pussas nästa gång.

Var i Borlänge och handlade på rean igår också. Blev en hel del, inte allt för reapriser dock.

En t-shirt på Gina för 50 spänn!
Ännu ett av mina favvolinnen på Gina, svart denna gång!
En kjol på Vero Moda. Brun så klart! Tänkte ha den på nyår!
Ett nytt rouge.
En Everest-jacka. En sån som jag velat ha ett tag nu! Grön och fin med rävsvans! Var lite rea på den så jag kunde inte låta bli.

När vi skulle ta oss hem från Kupolen hade snökaoset tagit över Dalarna. Snön fullkomligt vräkte ner. Vindrutetorkarna isade hela tiden ihop och fungerade inte som de skulle. Mamma såg ingenting och vi fick stanna ca fem gånger för att skrapa ren rutan. Det som i vanliga fall brukar ta ca 40 min tog igår 2 timmar!
LÄSKIGT!

Inte nog med att jag var orolig för oss själva och vår bilfärd, Olof och co satt ju i en minibuss på väg från Kalmar till Idre. Men de klarade sig undan snöstormen helt och hållet. Den hann före dem, vilket kändes skönt.

Nu ska vi snart hem till min farbror och käka Tacos! MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback