Mysigt....

Så mysigt att gå upp på morgonen och bara mysa! I och för sig satte jag igång och tvätta klockan nio, men mellan tvättarna myser jag i vår lilla soffa, dricker te och kollar in de senaste hitsen på MTV!


Funderar på vad jag ska göra idag när jag är färdig med tvätten.......Hmm... Inte så sugen på att plocka fram böckerna och plugga. ÅH Ricky Martin på teve.....ögongodis!! Solen skiner ute, så man kanske ska gå ut och andas lite av den där friska luften. Ta en promenad. Men jag vet aldrig var jag ska gå. Trist att gå sicksack mellan bostadsområdena ju. Har inte koll på var det finns frilufsområden, eller vad det heter.

Mmm...James Blunt nu! Gillar rösten! Hans skiva finns på min önskelista! Hoppas någon snäll person köper den till mig!

Appropå julklappar, så ska jag julhandla i helgen med päronen! Mamma, pappa och världens sötaste hund kommer på besök! De ska bo här hos oss i vår lilla lya. Kommer blir trångt, men mysigt! 

Nu måste jag springa och stoppa in en ny tvätt!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback